Ihana olla kesälomalla! Harmi vaan, että loma loppuu vähän lyhyeen, ku maanantaina pitää jo töihin. Loma on kulunut laiskolellessa, vaikka olen minä jotain tehnytkin aina välillä, kuten pessy pyykkiä, mattoja, istuttanut kukkia, laittanut ruokaa ja tein jopa voileipäkakkua herkutteluun :) Shoppailla en ole vielä ehtynyt, mutta tarkotuksena olisi vielä tänään lähteä kaksossiskon kanssa ostoksille, samalla käyn katsomassa olisi maanantaina löytämäni kissa ilmoitus vielä kaupan seinällä.. saisin vihdoin omia kissoja ;)

Lomailuun on kuulunut työpaikan järjestämää ohjelmaakin, nimitäin kävimme työporukan kanssa hauskan pidossa Kalajoella. Vaihtoehtoina oli melonta, mönkijäsafaari, tai vaellus, joista valitsin tietenkin itselleni sopivimman, eli mönkijäajelun ;) Hauskaa olisikin siihen asti kun minun ääliö vekotin pamautti kaameen savupilven ja sanoi poks.. Annoinkohan liikaa kenkää.. heh.. loppumatkan istuin sitten elämysauton kyydissä. Kaksi tuntia kestäneen retken välillä pysähdyimme makkaran paistoon ja palatessa pääsimme saunaan tai savusaunaan puhdistautumaan, kävin ensimmäistä kertaa elämässäni pihalla olleessa poreammeessa ja mahtava kokemus sekin. Illan päätteeksi söimme vielä ravintola illallisen apertiivien kera.
Olutta ym juotavaa olisi ollut tarjolla niin paljon kuin jaksaa lipittää, mutta valitettavasti olin liikkeellä omalla autolla.

Pitäis jaksaa käydä pesulla ennen shoppailua, joten taidan lähteä saunomaan, että olen valmiina heti kun Teija tulee hakemaan.