Synttärit juhlittu! Vaikka ei täällä mitään erikoisia kemuja ollut, ku oli tiistaipäivä ja olen sairaslomalla kuumeen vuoksi. Teija lähti korean retkelle viikonloppuna, ois niin mahtavaa päästä itekki johonki vastaavaan. Rölli on nyt mulla hoidossa.. se on tehnyt tuhmuuksia aina välillä ja karkaillu, mut nytkin se nukkuu kerällä tuossa sohvalla.

Olin viime viikolla lomalla, eikä säät oikeen suosineet lomaani, mut saipahan olla pois töistä. Muutenki loma oli hieman epäonninen, ku sain autosta renkaan puhki ja juhannus meni flunssaisissa merkeissä. Kaikilla muilla oli onneksi jussina kivaa, joten ei se paljoo haitannu, vaikka olin hieman poissa oleva. Kävin Teijan ja Janin kans syötteellä mökkeilemässä loman kunniaksi ja se lienee paras lomakokemus tälle kesää.. Olin koko loman lähes rahaton, joten ei viittiny sit lähtee mihinkään kauemmax.. Kaikki rahat meni Ooppelin remontiin ja silleen.. mut nyt se on kun uusi.

Tänään pitää vielä syödä synttärikakun jämät pois ja vaihtaa röllin hiekkalaatikkoon puhtaat hiekat. Mutta nyt taidan lähteä lukemaan postia, ku ulkonaki sataa vaan..